KANĀLA VĀRDA KAUTĪGĀ PREZENTĀTE
Allure Homme de Chanel ir vīriešu tualete, kas pieder Vudija austrumu ģimenei. Tas ir vislabāk pārdotais aromāts pasaulē jaunā gadsimta sākumā un atspoguļo mūsdienu cilvēka harizmu un iekšējo spēku, taču saglabā klasisko un ļoti eleganto pieskārienu, kas raksturīgs ekskluzīvajam parakstam.
Šo aromātu 1999. gadā uzsāka firmas parfimērs Žaks Polge, kurš pāris dienu laikā spēja iegūt pirmo vietu pārdošanas apjomos. Šanele vēlējās inaugurēt vīrišķīgo Allure pasauli, vietu, kur ir daudz elegances un ekskluzivitātes, kas rūpējas un rūpējas par savu izskatu līdz vissīkākai detaļai, kultivēts un stabils cilvēks, kurš, neko nedarīdams par to, izceļas no pārējiem.
Tās ožas piramīda sākas ar vairākām svaiguma šķautnēm, no vienas puses, mēs atrodam citrusaugļu šķautni ar bergamotu, mandarīnu un citronu, no otras puses, ingvera pikanto svaigumu un, visbeidzot, tīrāku šķautni, pateicoties lavandai. Pēc tam sirds izlaužas ar dārzeņu, frēzijas, jasmīna, rožu un Brazīlijas rožkoka ziedu dzirksti, kas apvienoti ar vīrišķīgākiem aromātiem, piemēram, anīsu, ciedru, pipariem un pačūliju. Tās apdare ir pretēju piezīmju, piemēram, ādas un vaniļas, saplūšana, tādējādi radot unikālu un neizskaidrojamu sajūtu.
BILANCE UN SERENITĀTE. Allure cilvēks ir līdzsvarots un dzīvo harmonijā. Bēgt no pārmērībām un lieliem pūļiem. Viņš labprātāk saglabā savu anonimitāti un dzīvo mierīguma un tradīciju ieskauts.
PĀRDOŠANA. Aromātam izdevās izcīnīt pirmo vietu pasaulē vīriešu parfimērijai. Pēc veiksmīgas atklāšanas tam tika piešķirtas arī vairākas FiFi balvas.
EMBLĒMISKĀ REKLĀMA. Allure Homme reklāmas kampaņa iezīmēja pirms un pēc. Parasti mēs esam pieraduši redzēt aromātu attēlojošus skaitļus. Šajā gadījumā franču firma nolēma reklamēt savu atklāšanu ar “īstiem” vīriešiem, anonīmiem cilvēkiem un tādējādi mums parādīt, ka “izskats” nav balstīts uz fiziķi, bet gan uz prātu, kas to aizrauj.